Jednohubka na vyčistenie hlavy

12. októbra 2014, hofo, Nezaradené

Byt (byť)

Chcel som ťa zastihnúť

v ramienkach tvojho vršku,

no ten ležal

bezvládne na zemi.

Sledoval som teda drobky šiat,

čo si za sebou nechávala

a našiel ťa fajčiť nahú

na parapete balkóna.

Pripomenula si mi Venušu –

strapatú a nasratú na svet.

Zhodil som sa do Adama

a pobozkal ti hladký členok,

no ty si mlčala

ako sardinka v posteli z konzerv.

„Musíš sa vyzliecť zo seba,“

šepol mi mladý Ježiš

popíjajúci vedľa

Jeggermeistera.

Odpľul som teda zo

svojej chabej duše

dole na trávnik

a zvnútra ťa objal.

Splynutie.

Slintanie.

Smrť.

 

…Odvtedy ako sme sa navždy zamilovali

som ťa už nikdy viac nenašiel

pretože

neviem ako vyzeráš oblečená

a davy, v ktorých dnes ľudia chodia,

sa boja vyzliecť.

 

Z duše.