Založ si blog

Jednohubka na vyčistenie hlavy

Byt (byť)

Chcel som ťa zastihnúť

v ramienkach tvojho vršku,

no ten ležal

bezvládne na zemi.

Sledoval som teda drobky šiat,

čo si za sebou nechávala

a našiel ťa fajčiť nahú

na parapete balkóna.

Pripomenula si mi Venušu –

strapatú a nasratú na svet.

Zhodil som sa do Adama

a pobozkal ti hladký členok,

no ty si mlčala

ako sardinka v posteli z konzerv.

„Musíš sa vyzliecť zo seba,“

šepol mi mladý Ježiš

popíjajúci vedľa

Jeggermeistera.

Odpľul som teda zo

svojej chabej duše

dole na trávnik

a zvnútra ťa objal.

Splynutie.

Slintanie.

Smrť.

 

…Odvtedy ako sme sa navždy zamilovali

som ťa už nikdy viac nenašiel

pretože

neviem ako vyzeráš oblečená

a davy, v ktorých dnes ľudia chodia,

sa boja vyzliecť.

 

Z duše.

 

Bageta a kebab a samota

11.10.2014

školská taška mi ešte zo včera tiahne pivom. mašírujeme v šáloch, okuliaroch, kabátoch, rukaviciach a vlastne to nijako nevyzerá, nemá to tvar, chýba tomu život no a niekto to odfotí, zarámuje a pod to napíše „ruch mesta“. V Baku sme sa plnili kebabom za euro, v Berlíne za štyri. nikdy som nebol v Prahe, vraj je ako ľalia, rád by som ju navštívil, ale [...]

O psovi, ktorý poznal podstatu samotného bytia

25.08.2014

Všetci očakávane stáli pred Dunčom. Trvalo roky kým ho konečne chytili a ďalšie dva, dokým niekto dokázal vynájsť stroj na prekladanie psej reči. Celá táto záležitosť vyšla svet miliardu dolárov. Doktor Fasberger zapol prístroj a nikto sa neodvážil ani na pol slova. „Ste pes, ktorý pozná podstatu samotného bytia a života?“ Opýtal sa sebavedomo. Dunčo vyplazil [...]

Pokoj krajine našej!

05.08.2014

Sme jednou z najpokojnejších krajín. Nezúčastňujeme sa vojenských konfliktov, máme skromnú armádu, ktorá sa zväčša podieľa na mierových operáciách NATO (napr. ISAF v Afganistane) a zvnútra nám nehrozia žiadne mohutné protesty ako na Ukrajine. Nezávislý Inštitút pre ekonomiku a mier vydal tohto roku štúdiu s názvom Global peace Index 2014, v ktorej podľa 22 [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

hofo

O tom čo ma rozhorčí, o tom čo ma poteší. Písať o živote, lebo o ňom sa najkrajšie číta...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 16143x
Priemerná čítanosť článkov: 2306x

Autor blogu

Kategórie