Založ si blog

Archív: október, 2014

Jednohubka na vyčistenie hlavy

Byt (byť) Chcel som ťa zastihnúť v ramienkach tvojho vršku, no ten ležal bezvládne na zemi. Sledoval som teda drobky šiat, čo si za sebou nechávala a našiel ťa fajčiť nahú na parapete balkóna. Pripomenula si mi Venušu – strapatú a nasratú na svet. Zhodil som sa do Adama a pobozkal ti hladký členok, no ty si mlčala ako sardinka v posteli z konzerv. „Musíš sa vyzliecť […]

Pokračovanie článku

Bageta a kebab a samota

školská taška mi ešte zo včera tiahne pivom. mašírujeme v šáloch, okuliaroch, kabátoch, rukaviciach a vlastne to nijako nevyzerá, nemá to tvar, chýba tomu život no a niekto to odfotí, zarámuje a pod to napíše „ruch mesta“. V Baku sme sa plnili kebabom za euro, v Berlíne za štyri. nikdy som nebol v Prahe, vraj je ako ľalia, rád by som ju navštívil, ale […]

Pokračovanie článku
Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

hofo

O tom čo ma rozhorčí, o tom čo ma poteší. Písať o živote, lebo o ňom sa najkrajšie číta...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 16194x
Priemerná čítanosť článkov: 2313x

Autor blogu

Kategórie